(044) 486–71–56 – Пряма телефонна лінія для допомоги жителям Автономної Республіки Крим, Донецької, Луганської областей та з питань діяльності Міністерства юстиції і підпорядкованих органів.         0–800–213–103 – телефонний номер системи безоплатної правової допомоги для людей, які зазнали кримінального або адміністративного переслідування. Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні.         «Гаряча» телефонна лінія для працівників органів юстиції АР Крим. Звертатися можна за телефоном: (044) 486-71-56.         До уваги неурядових організацій, вищих навчальних закладів та інших установ! Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини розроблено анкету для осіб, постраждалих внаслідок порушення їх прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Російською Федерацією на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у Донецькій та Луганській областях України, та методичні рекомендації для її заповнення.         До уваги осіб, які бажають звернутися до Європейського суду з прав людини! У зв'язку зі змінами, внесеними до Правила 47 Регламенту Європейського суду з прав людини, з 01 січня 2016 року було оновлено формуляр заяви та пояснювальну нотатку для його заповнення. З вказаними документами Ви можете ознайомитись у рубриці «Захист інтересів держави в Європейському суді» на офіційному сайті Міністерства юстиції України
Розпочав роботу новий сайт Міністерства юстиції України >>
Міністр юстиції України Петренко Павло Дмитрович
Петренко Павло Дмитрович
Міністр юстиції України

01.06.2015 Мін'юст пішов у народ — розповісти про онлайн-сервіси (Українські національні новини)

Керівництво Міністерства юстиції провело акцію з інформування українців про роботу електронних сервісів Мін'юсту: у святковий вихідний день міністр юстиції Павло Петренко разом зі своїми заступниками прогулявся центром Києва, роздаючи інформаційні флаєри киянам, передає УНН.

У вишиванках і футболках з написами про електронні послуги реєстрації, зі стосами флайерів у руках чиновники Мін’юсту пройшлися Софійською площею, потім через Михайлівську спустилися на Хрещатик. За маршрутом прогулянки керівництво відомства працювало промоутером нової послуги, вручаючи інформаційні листівки перехожим і розповідаючи про новинки електронних послуг.

Чи називали себе чиновники, чи замовчували про свою посаду, — кияни охоче брали флаєри і цікавилися інформацією. Для когось із перехожих міністр виявлявся особою незнайомою, але ті, хто впізнавали П.Петренка, були здивовані, що керівник Мін’юсту не гребує запросто спілкуватися, роздавати інформпроспекти і тиснути руку.

“Сьогодні велике свято — багато киян вийшли на вулиці міста. Ми разом із командою Міністерства юстиції вийшли для того, щоб пояснити українцям, які нові сервіси ми зробили у Мін’юсті. Це спрямовані на боротьбу із корупцією онлайн-сервіси — можливість за кілька хвилин отримати ті послуги, які раніше надавалися лише за чергами”, — розповів міністр після закінчення акції.

За його словами, протягом тривалого часу ці сервіси були проблемними — була “країна нескінченних довідок”, а за півтора місяці роботи електронних послуг українці оперативно і без спілкування з чиновниками отримали близько 20% довідок, виписок та витягів.

Він пояснив, що мова йде про документи, які малий бізнес отримував у чергах в органах реєстрації Мін’юсту.

П.Петренко розповів, що українці позитивно відреагували на таку акцію міністерства.

“Дуже мало людей відмовилися брати флайер. До слова, флайер дуже „просунутий“ і молодіжний. Також українці позитивно сприймають, що представники влади йдуть до них, особисто спілкуються. Без цього нам довіряти не будуть”, — поділився міністр.

“Звичайно, інформованість українців про ці послуги ще невелика, тому ми з колегами і вийшли для того, аби людям розповісти, що у них є така можливість, щоб їх не обманювали чиновники на місцях, які точно не хочуть, щоб зникли черги”, — розповів міністр.

Він заявив, що спільним завданням Мін’юсту бачить повний перехід на електронний варіант отримання реєстраційних документів.

“Сподіваюся, що кампанія, яку ми розпочали, дозволить залучити до використання електронних сервісів максимальну кількість підприємців”, — додав П.Петренко.

Наступними кроками, як сказав глава Мін’юсту, стане демонополізація цих послуг, надання права реєстрації місцевим органам влади, нотаріусам і акредитованим банкам.

Він висловив співчуття із того приводу, що чиновники на місцях саботують реформи, слабо інформуючи українців про нововведення, або взагалі не надаючи інформацію про онлайн-послуги. П.Петренко запевнив, що Мін’юст буде позбуватися таких співробітників.

“Сподіваюся, що українці будуть цим користуватися ... І що в такому напрямку підуть й інші міністерства. Саме такі реформи, які може відчути кожен українець, треба дуже швидко робити в нашій країні”, — підсумував П.Петренко