(044) 486–71–56 – Пряма телефонна лінія для допомоги жителям Автономної Республіки Крим, Донецької, Луганської областей та з питань діяльності Міністерства юстиції і підпорядкованих органів.         0–800–213–103 – телефонний номер системи безоплатної правової допомоги для людей, які зазнали кримінального або адміністративного переслідування. Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні.         «Гаряча» телефонна лінія для працівників органів юстиції АР Крим. Звертатися можна за телефоном: (044) 486-71-56.         До уваги неурядових організацій, вищих навчальних закладів та інших установ! Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини розроблено анкету для осіб, постраждалих внаслідок порушення їх прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Російською Федерацією на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у Донецькій та Луганській областях України, та методичні рекомендації для її заповнення.         До уваги осіб, які бажають звернутися до Європейського суду з прав людини! У зв'язку зі змінами, внесеними до Правила 47 Регламенту Європейського суду з прав людини, з 01 січня 2016 року було оновлено формуляр заяви та пояснювальну нотатку для його заповнення. З вказаними документами Ви можете ознайомитись у рубриці «Захист інтересів держави в Європейському суді» на офіційному сайті Міністерства юстиції України
Розпочав роботу новий сайт Міністерства юстиції України >>
Міністр юстиції України Петренко Павло Дмитрович
Петренко Павло Дмитрович
Міністр юстиції України

ЮРІЙ ІВАЩЕНКО ПРОВІВ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

19.11.2013

19 листопада 2013 року, відповідно до Порядку особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, відбувся особистий прийом громадян заступником міністра – керівником апарату Міністерства юстиції України Юрієм Іващенком. На прийомі також були присутні керівники структурних підрозділів Міністерства, керівники структурних підрозділів органів, які координуються через Міністра юстиції.

Питання, які розглядались під час прийому, стосувалися переважно виконання рішень судів: поновлення на роботі, стягнення коштів, перерахунку пенсій та оскаржень дій нотаріусів і судових експертів.

Загалом організація роботи із розгляду звернень та особистого прийому громадян є одним із важливих напрямів діяльності Міністерства юстиції.

Лише за жовтень 2013 року Департамент організаційного та ресурсного забезпечення Міністерства юстиції України розглянув понад 2044 звернень, серед них – 1495 заяв, 454 скарги та 95 пропозицій.

Під час прийому громадян було надано невідкладні доручення вжити дієвих заходів щодо повного, об’єктивного та всебічного розгляду звернень, які надійшли під час прийому громадян.

ІНШІ НОВИНИ МІНІСТЕРСТВА


19.11.2013

18.11.2013