(044) 486–71–56 – Пряма телефонна лінія для допомоги жителям Автономної Республіки Крим, Донецької, Луганської областей та з питань діяльності Міністерства юстиції і підпорядкованих органів.         0–800–213–103 – телефонний номер системи безоплатної правової допомоги для людей, які зазнали кримінального або адміністративного переслідування. Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні.         «Гаряча» телефонна лінія для працівників органів юстиції АР Крим. Звертатися можна за телефоном: (044) 486-71-56.         До уваги неурядових організацій, вищих навчальних закладів та інших установ! Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини розроблено анкету для осіб, постраждалих внаслідок порушення їх прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Російською Федерацією на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у Донецькій та Луганській областях України, та методичні рекомендації для її заповнення.         До уваги осіб, які бажають звернутися до Європейського суду з прав людини! У зв'язку зі змінами, внесеними до Правила 47 Регламенту Європейського суду з прав людини, з 01 січня 2016 року було оновлено формуляр заяви та пояснювальну нотатку для його заповнення. З вказаними документами Ви можете ознайомитись у рубриці «Захист інтересів держави в Європейському суді» на офіційному сайті Міністерства юстиції України
Розпочав роботу новий сайт Міністерства юстиції України >>
Міністр юстиції України Петренко Павло Дмитрович
Петренко Павло Дмитрович
Міністр юстиції України

ЯК УДОСКОНАЛИТИ РОБОТУ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН? – ТЕМА СЕМІНАРУ У МІН’ЮСТІ

16.10.2014

16-17 жовтня 2014 року Управління по роботі зі зверненнями громадян Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення проводить тематичний короткостроковий семінар з державними службовцями V категорії – керівниками структурних підрозділів Головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в областях та м. Києві, на яких покладено обов’язки з організації роботи зі зверненнями громадян, на тему: «Проблемні питання та шляхи удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян».

З вітальним словом до учасників семінару звернувся Олександр Буханець, заступник директора Департаменту – начальник Управління по роботі зі зверненнями громадян Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення, який наголосив, що робота зі зверненнями громадян є пріоритетною в роботі Міністерства.

Під час семінару розглядаються найбільш важливі та актуальні питання щодо розгляду звернень та прийому громадян, новели антикорупційного законодавства, проблеми розгляду звернень громадян з питань діяльності державної виконавчої служби і реєстраційної служби, порядок оскарження дій суддів та притягнення їх до відповідальності.

У ході семінару представники головних управлінь юстиції у Дніпропетровській, Житомирській, Харківській, Одеській, Хмельницькій областях, м. Києві поділяться своїм досвідом.

«Цей семінар дає змогу всім учасникам провести дійсно продуктивну дискусію, обмінятися думками, виявити проблемні моменти і отримати поради щодо уникнення проблем в організації роботи зі зверненнями громадян», - наголосив Олександр Буханець.

ІНШІ НОВИНИ МІНІСТЕРСТВА


16.10.2014

15.10.2014

14.10.2014