(044) 486–71–56 – Пряма телефонна лінія для допомоги жителям Автономної Республіки Крим, Донецької, Луганської областей та з питань діяльності Міністерства юстиції і підпорядкованих органів.         0–800–213–103 – телефонний номер системи безоплатної правової допомоги для людей, які зазнали кримінального або адміністративного переслідування. Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні.         «Гаряча» телефонна лінія для працівників органів юстиції АР Крим. Звертатися можна за телефоном: (044) 486-71-56.         До уваги неурядових організацій, вищих навчальних закладів та інших установ! Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини розроблено анкету для осіб, постраждалих внаслідок порушення їх прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Російською Федерацією на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у Донецькій та Луганській областях України, та методичні рекомендації для її заповнення.         До уваги осіб, які бажають звернутися до Європейського суду з прав людини! У зв'язку зі змінами, внесеними до Правила 47 Регламенту Європейського суду з прав людини, з 01 січня 2016 року було оновлено формуляр заяви та пояснювальну нотатку для його заповнення. З вказаними документами Ви можете ознайомитись у рубриці «Захист інтересів держави в Європейському суді» на офіційному сайті Міністерства юстиції України
Розпочав роботу новий сайт Міністерства юстиції України >>
Міністр юстиції України Петренко Павло Дмитрович
Петренко Павло Дмитрович
Міністр юстиції України

В Раді пробують змінити безвізові закони настільки, що вони можуть стати на захист майна корупціонерів від арештів та конфіскації - Павло Петренко

05.11.2015

В Раді пробують змінити cуть двох важливих проектів законів, які має ухвалити Верховна Рада на виконання плану з безвізової лібералізації, настільки, що вони можуть стати на захист майна корупціонерів від арештів та конфіскації.

Зокрема, це законопроекти, що вдосконалюють спеціальну конфіскацію (№2541а) та арешт майна (2540а), незаконно набутого корупціонерами та іншими злочинцями.

Норми, передбачені в даних проектах законів, розроблені на основі європейських стандартів, були нівельовані правками депутатів під час засідання Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності.

В результаті народним депутатам пропонуватимуть голосувати за проекти законів, які втратили первинну мету - гармонізувати українське законодавство з європейським, та полегшити повернення злочинних активів в Україну.

Це поставить під удар візову лібералізацію між Україною та ЄС та заблокує можливість взагалі щось арештувати чи конфіскувати в цій державі.

Фахівці Міністерства юстиції разом з Міністерством закордонних справ та європейськими експертами працювали над цими законопроектами і до потрапляння в Комітет вони повністю відповідали стандартам ЄС.

Але з Комітету до сесійної зали вийшли зовсім інші, спотворені та підмінені по суті проекти законів про арешт та спецконфіскацію, які не мають нічого спільного з вимогами ЄС і з нормами, проголосованими в першому читанні. До прикладу, лише стосовно однієї статті законопроекту комітет врахував більше 20 правок, які концепутально змінюють мету законопроекту та суттєво шкодять діючому режиму арешту та конфіскації майна.

Законопроекти в редакції Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності пом’якшують і так надзвичайно м’який режим конфіскації в Україні. Високопосадовці під санкціями ЄС, котрим в Україні оголошено про підозру і арештовано їх майно, зможуть скористається цим законами після ухвалення, щоб розблокувати те майно в Україні, що на сьогодні арештовано, адже кримінальний закон має зворотню силу, якщо пом’якшує покарання.

ІНШІ НОВИНИ МІНІСТЕРСТВА


05.11.2015

04.11.2015

03.11.2015

02.11.2015

31.10.2015

30.10.2015

29.10.2015

28.10.2015