(044) 486–71–56 – Пряма телефонна лінія для допомоги жителям Автономної Республіки Крим, Донецької, Луганської областей та з питань діяльності Міністерства юстиції і підпорядкованих органів.         0–800–213–103 – телефонний номер системи безоплатної правової допомоги для людей, які зазнали кримінального або адміністративного переслідування. Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні.         «Гаряча» телефонна лінія для працівників органів юстиції АР Крим. Звертатися можна за телефоном: (044) 486-71-56.         До уваги неурядових організацій, вищих навчальних закладів та інших установ! Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини розроблено анкету для осіб, постраждалих внаслідок порушення їх прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Російською Федерацією на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у Донецькій та Луганській областях України, та методичні рекомендації для її заповнення.         До уваги осіб, які бажають звернутися до Європейського суду з прав людини! У зв'язку зі змінами, внесеними до Правила 47 Регламенту Європейського суду з прав людини, з 01 січня 2016 року було оновлено формуляр заяви та пояснювальну нотатку для його заповнення. З вказаними документами Ви можете ознайомитись у рубриці «Захист інтересів держави в Європейському суді» на офіційному сайті Міністерства юстиції України
Розпочав роботу новий сайт Міністерства юстиції України >>

Європейський суд з прав людини визнав правоту України в справі «Бац проти України»

24.02.2017

23 лютого 2017 року на сайті Європейського суду з прав людини (далі – Європейський суд) було опубліковано ухвалу у справі «Бац проти України», у якій Європейський суд, врахувавши надані Урядом зауваження, визнав заяву заявника щодо порушення пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі - Конвенція) неприйнятною у зв’язку з необґрунтованістю скарг заявника.

Вказана справа стосувалась скарг заявника, Анатолія Йосиповича Баца, на порушення принципу рівності сторін, гарантованого пунктом 1 статті 6 Конвенції, у зв’язку з його стверджуваним неповідомленням про розгляд апеляційної скарги у справі, де він був позивачем, що унеможливило захист його інтересів. Заявник, зокрема, пов’язував порушення принципу рівності сторін з тим фактом, що на відміну від нього відповідач був присутній у судовому засіданні.

Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини було сформовано та надіслано до Європейського суду ряд аргументів, які вказували на необгрунтованість прав заявника, гарантованих Конвенцією.

Розглядаючи аргументи сторін, Європейський суд зазначив, що оскільки заявник мав можливість подати письмові зауваження на апеляційну скаргу відповідача та викласти свої аргументи у своїй касаційній скарзі заявник мав адекватну можливість захистити свої інтереси в національних судах. Крім того, незважаючи на те, що заявник заперечував отримання судової повістки разом з надісланою йому апеляційною скаргою та вказував на невідповідності у матеріалах його цивільної справи, що підтверджують його позицію, Уряд України надав Європейському суду переконливі аргументи та докази вручення йому зазначеної повістки.

Європейський суд також взяв до уваги те, що під час судового засідання судом апеляційної інстанції розглядалось питання щодо належності повідомлення заявника про судове засідання, з огляду на що Європейський суд, зокрема, зазначив, що «зазвичай до компетенції Суду не відноситься заміна оцінки фактів національних судів своєю власною оцінкою, і, як правило, саме національні суди мають оцінювати подані до них докази».

Таким чином, Європейський суд дійшов висновку, що скарги заявника є необґрунтованими та такими, що мають бути визнані неприйнятними відповідно до пунктів 3 та 4 статті 35 Конвенції.

ІНШІ НОВИНИ МІНІСТЕРСТВА


24.02.2017

23.02.2017

22.02.2017

21.02.2017

20.02.2017

17.02.2017