(044) 486–71–56 – Пряма телефонна лінія для допомоги жителям Автономної Республіки Крим, Донецької, Луганської областей та з питань діяльності Міністерства юстиції і підпорядкованих органів.         0–800–213–103 – телефонний номер системи безоплатної правової допомоги для людей, які зазнали кримінального або адміністративного переслідування. Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні.         «Гаряча» телефонна лінія для працівників органів юстиції АР Крим. Звертатися можна за телефоном: (044) 486-71-56.         До уваги неурядових організацій, вищих навчальних закладів та інших установ! Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини розроблено анкету для осіб, постраждалих внаслідок порушення їх прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Російською Федерацією на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у Донецькій та Луганській областях України, та методичні рекомендації для її заповнення.         До уваги осіб, які бажають звернутися до Європейського суду з прав людини! У зв'язку зі змінами, внесеними до Правила 47 Регламенту Європейського суду з прав людини, з 01 січня 2016 року було оновлено формуляр заяви та пояснювальну нотатку для його заповнення. З вказаними документами Ви можете ознайомитись у рубриці «Захист інтересів держави в Європейському суді» на офіційному сайті Міністерства юстиції України
Розпочав роботу новий сайт Міністерства юстиції України >>
Міністр юстиції України Петренко Павло Дмитрович
Петренко Павло Дмитрович
Міністр юстиції України

Павло Петренко презентував послугу онлайн оформлення державної допомоги при народженні дитини, - Мін’юст

30.03.2017

Сьогодні Міністр юстиції Павло Петренко, Міністр соціальної політики Андрій Рева, очільник Державного агентства з питань електронного урядування Олександр Риженко та Президент Фонду Східна Європа Віктор Лях презентували нову електронну онлайн послугу в сфері соціального захисту – отримання допомоги при народженні дитини.

Відтепер батьки новонароджених можуть подати документи для отримання державної допомоги в будь-який зручний час 24 години на добу 7 днів на тиждень через мережу Інтернет.

Раніше подати документи для отримання допомоги можна було лише у паперовій формі. У 2016 році близько 400 тис. українців особисто відвідали органи соціального захисту населення, витративши на це купу часу.

«Впровадження електронних послуг є одним з пріоритетів роботи Міністерства соціальної політики», - зазначив Міністр соціальної політики Андрій Рева.

Електронна послуга вже доступна через портал Мінсоцполітики e-services.msp.gov.ua. Згодом її можна буде отримати на єдиному державному порталі адміністративних послуг my.gov.ua. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.

Павло Петренко подякував Міністерству соціальної політики, яке першим серед інших відомств перейняло ініціативу Мін’юсту з надання зручних онлайн сервісів для українського громадянина. 

«Віднині українці можуть отримати повний пакет послуг при народженні дитини без необхідності відвідувати кабінети чиновників. Це і отримання свідоцтва про народження в пологому будинку, і реєстрація місця проживання малюка, і отримання державної допомоги при народженні», - зазначив очільник Мін’юсту.

При цьому він зауважив, що розвиток онлайн сервісів, які громадянам надає Міністерство юстиції триватиме й надалі.

«Хочу анонсувати, що після того, як більшість українських громадян отримають електронний ключ чи матимуть можливість ідентифікації своєї особи за допомогою мобільного телефона чи банківської картки, що передбачено розробленим Мін’юстом Законом про довірчі послуги, навіть такі послуги як оформлення свідоцтва про народження і реєстрація місця проживання новонародженого повністю відбуватиметься в мережі Інтернет без жодних паперових документів», - додав Міністр юстиції.

За рахунок автоматизації значно пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Такі нововведення дозволять заощадити час, фінансові ресурси та максимально мінімізують ризики будь-яких зловживань або шахрайства.

«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження реального електронного урядування в України. Доступні та прозорі, не корупційні, швидкі та зручні електронні адміністративні послуги – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес», - наголосив голова Державного агентства з питань електронного урядування України Олександр Риженко.

Результат надання електронної послуги в електронній формі направляється суб’єкту звернення. Важливим нововведенням є скорочення кількості документів, що вимагаються від суб’єктів звернення – відтепер не вимагається копія свідоцтва про реєстрацію, адже за рахунок запровадження електронної взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мін’юстом працівники територіальних управлінь соціального захисту можуть онлайн перевірити наявність відповідного свідоцтва в реєстрі актів громадського стану.

Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електроне урядування задля підзвітності влади та участі громади», яка виконується Фондом Східна Європа.

«Перед Програмою EGAP, за підтримки якої було розроблено цю послугу, стоїть дуже амбітне завдання: допомогти впровадити в Україні нові електронні послуги, які користуються найбільшим попитом громадян. Це – вже друга після е-послуги призначення житлових субсидій послуг у соціальній сфері, яку запущено впродовж останніх півроку. Ми плануємо розширювати цей перелік і надалі. Наша мета сприяти становленню в Україні європейських стандартів якості з обслуговування громадян та бізнесу», - запевнив президент Фонду Східна Європа Віктор Лях.

ІНШІ НОВИНИ МІНІСТЕРСТВА


30.03.2017

29.03.2017

28.03.2017

27.03.2017

24.03.2017